هفت سین امسال من...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم


سبزه را با یاد روی سبزه ات


سمنو به یاد شیرینی لبخندت


سایه دانه به رنگ چشم هایت


سرکه با یاد ترشی مهربانیت


سیب با یاد تردیه گونه هایت


سکه با یاد درخشش قلبت


سیر با یاد تندی کلامت


با همه خوبی ها و بدی هایت … دوستت دارم

 

دوستدارشمــــــــــــــــا...اسمــــــــــــــــــــــا



نظرات شما عزیزان:

به تو چه
ساعت15:30---14 فروردين 1393
به پسته‌ ها بگید اگه چیز خنده‌ داری هست



بگن گردوها هم بخندن



لامصب این گردو ها خیلی عصبین
پاسخ:وااااااا خندیدم بی مزه...


mohamad
ساعت22:40---10 فروردين 1393
salam azizam...sale no mabarak...omidvaram hamishe salamato moafagh bashi...sale khoobi dashte bashi....sali por az moafaghiyat bashe azize delam...vasat arezooye behtarina ro mikonam goam...by

کامران
ساعت13:06---8 فروردين 1393


آه، از این دل من!
اگر از شاخه بیفتد برگی
دل من می شکند
اگر از ابر ببارد باران
بغض پنهان دلم می ترکد
دو، سه روزی است دلم
نگران ماه است
به خیالش رنگ رخساره ی او کم نور است
باز، دردی دارد
از غم یاس که افتاده به آب
دلم انگار پریشان شده است
ناخوش و گریان است
اشک می ریزد و هی می نالد…

این چه حالی است تو داری دل من؟!
برگ ها می ریزند
چه به روی تلی از خاک،
چه در دامن آب
ابرها می بارند
هم لب پنجره، هم در مرداب
ماه بس خوش رنگ است!
سال ها بوده و تا بازپسین خواهد بود
اگر از راه بیاید گل یاس
و بیفتد در آب
دست تقدیر به راهش برده

دل من! دلبندم!
راز دلتنگی تو
نه به افتادن برگ است و نه ابر است و نه ماه
با خبر باش دلم،
قصه ات رنگین است
غمت از جنس غم فرهاد است
طالع ات شیرین است


جواد
ساعت20:45---7 فروردين 1393
یه گل دارم دوسش دارم هاااااااااااااااا

جواد
ساعت14:50---4 فروردين 1393
یه وبی داشتیم ک بعضیا یه وقتای سر میزدن نمیدونم چی شده ک دیگه کسی نمیره اونجا هیشکی اونم دوس نداره از همین جا تعطیلی اون وبو اعلام میکنم با تشکر از مدیریت وب اوای باران گلی
پاسخ:ای جونم شرمندتم حتما سر میزنم...


KAMI Lj
ساعت10:12---4 فروردين 1393
عشـــــق واســــــه یه زن وقتـــــیه کــــــه
از روی ناراحتــــــی با دستــــــای ظـــــــریفش
رو سیــــــــــنه‌ی مـــــردش می‌کـــــــــوبه و
مــــــــرد آروم بغلــــــــــــــش می‌کنــــــــــــــه،
دستهاشــــــــو می‌بوســــــه و میــــــــــــگه:
نـــــزن گلـــــم دستـــــهای خـــــودت درد می‌گیـــــره!


دلتنگ تو Lj
ساعت10:09---4 فروردين 1393
داشتي از اين لحظه ها ؟
شايد خداهم روزي عاشق شود...دوست دارم به عشقش نرسد...حالش ديدن دارد....!!
خوشبختى رنگين کمان لبخند توست،که با هر ترنم باافق شکل ميگيرد!! »فقط خوشحال باش« من اشک آسمان را در مى آورم..
با فاصله گرفتن از من دلم برات تنگ نميشه از يادم ميري......
يادت برايم مانندقصه ي سيگارپيرمردي است که سالهاست ميگويد : نخ آخراست . . .
حکايت تلخيست مانده ام براي تو رفته اي براي ديگري......
توي عاشقانه هايم دنبال کسي نگرد . من عاشق نـــــميشوم ! ...
آرامــش ظـاهــرم...گـمــراهـت نکنــــد!!!! آشفتــه تـر از اين حـرف ها يم...
يه نفر ازم پرسيد ميشناسيش؟هزار تا خاطره اومد جلوي چشام اما فقط يه لبخند زدم وگفتم :مي شناختمش....
فراموش کردنت برايم مثل آب خوردن بود ، از همان آب هايي که مي پرد توي گلو و سال ها سرفه مي کنيم . .
چه زخم هايي بردلم خورد؛ تا يــــاد گرفـــتم… که هيــچ نـــــوازشي، بـــــــــي درد نيست . . .
جا مانده است... چيزي... جايي.. که هيچ گاه ديگر...هيچ چيز .. جايش را پر نخواهد کرد.. ..............
تو صادقانه گفتي در خانه قلبت هيچ جايي براي من نيست من بر قلب سنگي ات بوسه مي زنم ، که با من صادق بود . . .
به سلامتي اون که هر بار پيکمونو برديم بالا شيرينترين آرزوها رو براش خواستيم . . . ولي اون تلخ ترين لحظه هارو برامون رقم زد . . .
نيستے در لحظـاتَــم امّـــ ــــا . . . نمے گــُذرد لحظهـ اے بـــے / تو / . . .
هرگز نفهميدم فراموش کردن درد داشت يا فراموش شدن به هر حال دارم فراموش ميکنم فراموش شدنم را . . .
بگذار دوست بمانيم عشق همه چيز را خراب ميکند...
من يه سگ درون دارم که پاچه همه را ميگيره نميدونم چرا به تو که ميرسه خر ميشه :|
گفته بودند بيتو سخت ميگذرد بي انصاف حرفم را پس ميگيرم بيتو انگار اصلا نميگذرد...


جواد
ساعت19:04---3 فروردين 1393
'تقدیم به گلی خودممممممممممم

جواد
ساعت19:50---2 فروردين 1393
دلم تنگه
پاسخ:فدات عزیزم منم دلتنگتم


دلتنگ تو
ساعت12:15---1 فروردين 1393
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


دلتنگ تو
ساعت0:07---1 فروردين 1393
همیشه عزیزترینها در خاطر انسان میمانند آسوده خاطرم که تا ابد در خاطرم میمانی

دلتنگ تو
ساعت15:28---29 اسفند 1392
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم

ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!سال نو98 درصد مبارک


mona
ساعت11:25---29 اسفند 1392
دلم روشن هست که می اید و کمرنگ میشود اندوه کشنده روزهایی که گذشت..
سال ۱۳۹۳ پیشاپیش مبارک ..


جواد
ساعت9:44---29 اسفند 1392
یه امشب شب عشقه همین امشبو داریم/چرا قصه ی دردو واسه فردا نذاریم/عزیزان همه با هم بخونییییییم/ک امشب شب عیده ک امشب شب عیده/بخندیمو بخونیم بدونیم/که امشب شب عیده که امشب شب عیده/

نیما
ساعت19:07---28 اسفند 1392
سلام اسما خانوم منم غریبه ی همیشگی خوبی؟حالت چطوره؟امیدوارم سال خوبی داشته باشی پراز خیر وبرکت مواظب خودت باش ممنون از وبلاگت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:,ساعت 8:36 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت